دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 116
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 3599
:: بازدید ماه : 8111
:: بازدید سال : 45963
:: بازدید کلی : 1671863
شتاب‌ دهنده TMTD

TMTD
TMTD که با نام TT نیز شناخته می شود، می تواند به عنوان شتاب دهنده یگانه و انحصاری برای لاستیک های طبیعی، مصنوعی و لاتکس یا به عنوان یک شتاب دهنده ثانویه استفاده شود (شتاب دهنده ای ارزشمند برای EPDM). و یا می توان از آن به عنوان دهنده گوگرد در مواد الاستومری تحت تیمار گوگرد استفاده کرد، همچنین از این محصول می توان به عنوان بازدارنده در هنگام جوشکاری لاستیک پلی کلروپرن با ETU استفاده کرد.

از TMTD به همراه سایر شتاب دهنده ها برای جوش مداوم لاستیک استفاده می شود و این محصول به صورت پودر، پودر روغن، دانه بندی و از نظر ظاهر پودر سفید یا خاکستری روشن می باشد. بی بو است ولی مجاری تنفسی و پوست را تحریک می کند و چگالی آن 29/1 است و در بنزن و کلروفرم و استان حل می شود و تا حدی در دی اتیل الکل و اتر و نامحلول در آب و بنزین و همچنین در تماس با آب داغ به دی متیل آمونیوم تبدیل می شود و CS2 تبدیل می شود. این محصول به عنوان یک باکتری کش و آفت کش نیز استفاده می شود. TMTD در بسته بندی های 25 کیلوگرمی به بازار عرضه می شود. محصول باید در جای خشک، خنک و دارای تهویه و دوری از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود و ماندگاری این محصول 2 سال می باشد.

مشخصات فنی
نام شیمیایی: تترا متیل تیورام دی سولفید

فرمول مولکولی: C6H12N2S4

وزن مولکولی: 240.41

نقطه جوش اولیه: 142 درجه سانتیگراد

حداکثر باقیمانده در الک 150 میکرومتری: 0.10%

حداکثر باقیمانده در الک 63 میکرومتر: 0.50%

محتوای روغن: 1-2٪


با استفاده از TMTD
این محصول عمدتاً برای تولید لاستیک، تیوب، کفش، تجهیزات پزشکی، کابل و محصولات صنعتی استفاده می شود.


خواص TMTD

TMTD معمولاً بی بو است، بنابراین با استنشاق قابل تشخیص نیست. بنزن کاملاً در آب نامحلول است زیرا یک ترکیب دوقطبی نیست و توانایی شکستن پیوندهای هیدروژنی را ندارد. گاهی اوقات می تواند مشکل ساز باشد. به عنوان یک محصول غیر قطبی، در کلروفرم و استون محلول است. قرار گرفتن بیش از حد در معرض TMTD می تواند باعث مشکلات تنفسی شود. اقدامات احتیاطی لازم را برای استفاده جدی از آن برای جلوگیری از آسیب های انسانی انجام دهید.

ظاهر این ترکیب بی رنگ است، علاوه بر روش های مختلف برای سنتز آن، جالب است بدانید که جلبک دریایی در تولید آن نقش دارد.شتاب دهنده دی سولفید تترمتیل تیورام به عنوان گرانول سفید در نظر گرفته می شود. به طور معمول حاوی 80٪ دی سولفید تترا آمیلتیوم در محلول الاستومر 20٪ (EPDM) به عنوان یک شتاب دهنده پروتئین اسید آمینه است. این نوع تقویت کننده ها را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سایر بوسترها استفاده کرد. ترکیب آن با سایر محصولات می تواند مقاومت آن را در برابر افتادن بسیار افزایش دهد. به همین دلیل از ترکیبات حاوی TMTD اغلب به عنوان شتاب دهنده استفاده می شود.

کاربرد TMTD

مزایای مختلف TMTD نیز استفاده از آن را افزایش داده است. امروزه صنایع مختلف از اثربخشی این ترکیب شیمیایی به عنوان یک شتاب دهنده بهره می برند. به لطف کارایی و کیفیتی که دارد در موارد مختلف کاربرد پیدا می کند. به عنوان یک شتاب دهنده، می توان با اطمینان در موارد زیر از آن استفاده کرد:

* تقویت کننده لاستیک

* شتاب دهنده طبیعی

* شتاب دهنده لاستیکی لاتکس

*شتاب دهنده لاستیک مصنوعی

* شتاب دهنده تیازول

* شتاب دهنده لاستیک و رینگ

* تولید لوله

* تولید کفش

* تولید تایر

* تولید تجهیزات پزشکی

* تولید انواع محصولات صنعتی

همانطور که مشاهده می کنید کاربرد اصلی TMTD می تواند مربوط به صنایعی باشد که محصولات اولیه مورد نیاز را تولید می کنند.عملکرد آن در تولید هر یک از این محصولات متفاوت است، بنابراین می توان مکانیسم های مختلفی را برای تولید آن در نظر گرفت. در الاستومرهای گوگردی محلول می توانیم از این ترکیب به عنوان یک شتاب دهنده ثانویه استفاده کنیم. امروزه به عنوان کندگیر در برخی صنایع استفاده می شود. اگر بتوانید از اثربخشی این محصول بهره مند شوید، مطمئن باشید که آنالیز TMTD به دقت انجام شده و محصول با کیفیتی خریداری شده است.

هرگونه بی احتیاطی در خرید تترا متیل تیورام دی سولفید زیان هنگفتی را به دنبال خواهد داشت زیرا نمونه های غیر اصل و بی کیفیت به مقدار زیاد در بازار توسط کلاهبرداران به فروش می رسد. قیمت ارائه شده برای این محصول به دلیل فرآیند سنتز آن از بسیاری از محصولات بالاتر بوده و این امر شرایط خوبی را برای سودجویان ایجاد کرده است تا با ارائه قیمت کمتر، خریدار را فریب دهند.



تعداد بازدید از این مطلب: 146
برچسب‌ها: شتاب‌ دهنده TMTD ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 24 تير 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید